Gyakori kérdések (GY.I.K.)

Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.)
1. Ha nincs elég összeg a Szép kártyámon a fennmaradó összeget van-e lehetőségem máshogy fizetni?
2. Külföldről, hogyan tudok utalni?
3. Szobafoglalást kell egyeztessek a szállodával, vagy Önöknél is lehet?
4. Fel kell hívjam a szállodát indulás előtt?
5. Miután elutaltam (befizettem ) az összeget kell még valamit tennem?
6. Hány órától tudjuk elfoglalni a szobát?
7. A szálloda még nem igazolt vissza, a fizetési határidő 1-3 napon belül lejár, mi ilyenkor a teendő?
8. Szép kártyás fizetésnél melyik zsebből fogadják el az utalást?
9. Elutaltam az összeget, miért nem tudom letölteni a kuponomat?
10. Mikor tudom letölteni a kuponomat?
11. Vásároltam Önöknél egy kupont, a szálloda visszaigazolta, kifizettem, de mégsem szeretnék ebbe a szállodába elmenni. Le lehet mondani, visszafizetik a teljes befizetett összeget?
12. Felhasználhatom a kuponomat egy másik szállodában?
13. Mikor küldik a vouchert ?
14. Tudom-e indítani a szobafoglalást fizetés előtt?
15. Hova kell utalnom a kupon értékét?
16. Lehet-e a kupon értékét Szép kártyával, és utalással fizetni, ha nincs elég pénz a Szép kártyán?
17. Hogyan tudom letölteni a kupont?
18. Mi a különbség a kupon és az ajándékkupon között?
19. Mi a teendő, ha nem sikeres a szobafoglalás a kupon lejártáig?
20. Tartalmazza-e az IFA-t a kupon ára?
21. Hogyan tudom töröltetni a kuponomat?
22. Hogyan tudom töröltetni magam a címlistából?
23. Lehet-e több időpontot megadni sikertelen szobafoglalás esetén?

 

Holpihenjunk.hu csapata